INGENTING.

Idag har jag gjort något så intressant som ingenting. Förutom en sväng till Maxi på kvällen.. efter att jag har fått stå ut med folk som lagt upp bilder på deras Ben & Jerry's så köpte jag en till mig själv idag. Jag var ju bara tvungen, så där rök 50 spänn på en glass. Fast den är helt klart värt det! åt inte alls mycket av den ikväll vilket betyder att jag har nästan hela glassen kvar när jag kommer hem imorgon = happyface. Idag satt jag och tittade på lite olika bloggar, både de jag brukar följa och lite andra randoms. Bland annat en bloggare med jättefint och långt hår. Får alltid sån lust att låta mitt hår växa och bli låångt (precis som det var nyligen, innan jag klippte av en bit) men mitt hår blir liksom inte riktigt så fint när det är sådär jättelångt. Har inte så tjockt hår som jag hade önskat att jag hade. Sen blir mitt hår slitet väldigt lätt, man kanske skulle testa lite hårprodukter eller något sånt. Använder ju bara schampo och balsam. Nähä! nu måste jag faktiskt försöka sova. Godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback