DIRTY SOUNDZ RA-TA-TA.

Onsdag. Haft rörlig bild hela dagen, håller på med en dokumentärfilm och jag och Sigrid håller på att tänka ut vår idé. Vi har flera idéer men sen ska man ju utföra dem också, men det löser sig nog. Sen gick jag och Sigrid in till stan och kollade i lite butiker osv. Köpte en halsduk, trodde inte den skulle finnas i Halmstad heller men se där! RÄTT så najs att det var 50% rea på den med. Sen åkte jag buss både till och hem från Halmstad med Filip, köpte med mig två cheeseburgare som vi käka på bussen också. Fiint! var ute med Nassi en liten runda för ett tag sen också. Nähä om man skulle ta en dusch innan man lökar ner hela soffan.. nä riktigt så illa är det nog inte men det var allt "intressant" jag hade att skriva ikväll vilket egentligen inte var någonting alls. Nattinatti!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback