2012.


Hallå! Hoppas att alla fick ett fint slut på året som varit och en fin start på det nya året! Själv hade jag en fin nyår. Dock tycker jag det är lite tråkigt att jag inte tog en enda bild.. men jag orkade inte släpa med mig min feta kamera och den lilla kameran hade inget batteri (eller den har fortfarande inte det). Tråkigt nog så vet jag inte vart laddaren till den har tagit vägen. Fuck. Nu i efterhand kanske jag skulle tagit med systemkameran ändå.. hade ju fått riktigt nice bilder men tänk om det hade hänt något med den. Man vet ju aldrig, det behöver ju heller inte bara vara jag som råkar paja den eller något. Finns crazy folk överallt på nyår! haha. Kom hem till Filip vid 4 typ, sen igår på kvällen blev han sjuk så då fick jag åka hem men imorgon kommer han hem till mig efter jobbet. Wiie! idag sov jag cplänge (ursäka uttrycket om någon nu tar illa upp lol.) La mig runt 2 igår, blir väckt av att pappa hostar sönder (vet inte riktigt när men säkert ganska tidigt) sen väcks jag igen av att han kommer in på mitt rum. Slutligen vaknar jag vid 15.15... kort sammanfattat: avbruten sömn är inte bra för mig. Nu ska jag spela lite Sims och sen nannish. Godnatt ♥
MATILDA ROSQVIST:

fin du är =)

2012-01-03 @ 12:39:32
URL: http://matildays.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback