SNOW Y U NO STAY?!

Chacha slitna håret 2000. Borde gå till frisören, fast aaaee struntar i det ett tag till. Igår fick jag lov fuck yeah! höll på att glömma det när jag drog från skolan. Såg nu att snön töat bort, fuck... det var inte bra. Behöver ju snö nu till fotograferingen. Dock hade jag ju några dagar på mig, men det har bara inte blivit av. Hade ju tänkt fotografera en hel del nu på lovet, tråkigt utan snö men får väl göra mitt bästa. Ledsen tjej. Jag verkar ju vara den enda som faktiskt tycker om snö (vet att det inte är så, men det är alltid ett jävla tjöt om snön) jag tycker i alla fall att det är mysigt och mycket finare än regn och sånt mög. Igår efter skolan hängde jag hos Jenny ett tag, skulle hämta hem min väska och Filippojkens tröja som han hade glömt där. Passade även på att Käka lite omelett och bacon, soFtisch. Sen hängde jag med Filip, och blev tvingad att gå upp 7.40 imorse... vissa går ju i skolan på fredagar, hehe! fast jag somnade om gott sen. See you later snailigator!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback