FETMADAGEN.

Idag är det ju som sagt fettisdagen but I will call it fetmadagen, vilket innebär att man brukar äta semlor. Tror dock inte jag kommer att göra det, ensam hemma och inga pengar så atteh.. nej. Idag har jag möblerat om i mitt rum, saknade den gamla möbleringen som dessutom ser mycket bättre ut. Jag har alltså möblerat tillbaka det som det såg ut innan. Hade ju skrivbordet vid fönstret nu ett tag men det såg inte så bra ut, eller detta ser mycket bättre ut. Kanske kan lägga upp före- och efterbilder HUH! skulle det inte vara nåt? fräz. Nu till något helt annat! jag har hittat ett jättefint iPhoneskal, eller det finns många fina men jag har i alla fall bestämt mig för ett redan. Det var nog allt jag hade att dela med mig av mina random tankar atm. Godkväll!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback