WILDCATS/RED LIPS.

Godkväll! idag har jag bakat lussekatter och pepparkakor (rasistiskt jag vet) med mamma och Carin. Trevligt var det, sen färgade mamma min utväxt också... hatar den! varför måste jag ha råttfärgat mörkblont hår, liksom hellre att man antingen är brunett eller blondin inte där emellan. Föddes ju som en liten blondie men sen förändrades min hårfärg till något annat där emellan som jag inte tycker om alls. Håret var ju i mycket bättre kvalitet innan jag började färga det liksom men men... vill man inte vara råttfärgad så får det vara så. Färgar ju dock inte hela håret, tar mest där uppe eftersom att det sliter för mycket i topparna annars, plus att det är ljusare där också.

Aja, nog om hårfärgsnack nu! har haft en liten "fotosession" med Pysen idag bland annat. Haha! tvingade helt enkelt honom att vara med på några bilder med mig. Älskar ju min fjunboll så mycket, plus att han blir så fager på bilder också. Kattögon you know. ♥ För övrigt är jag täppt och min näsa är jobbig mot mig, hoppas bara inte att min smak försvinner tills på fredag eftersom att jag ska med Filips jobb på julbord då. Väldigt okul att äta utan att känna smak, haha. Det som är typ hela nöjet med mat ju! annars hade jag inte ätit så mycket cheps som jag gör. Heh he eh... nä, nu känner jag att det börjar bli ganska mycket text här om ingenting men ni som tar er tid att läsa min blogg är ju fina. Puss!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback