YSTAD/MALMÖ/HELSINGBORG.

Får bli två färska cambilder på egotjejen herself i slarvigt uppsatt/nedsläppt hår.

Var ute på en liten roadtrip igår med pappa och Jenny. På vägen till Ystad stannade vi på Kopparhatten, fotade lite sen åkte vi vidare. I Ystad åt vi asgod mat, (se varmrökt lax i tidigare inlägg) där var inte så mycket att göra så vi körde till Malmö efter att vi hade ätit. Var och tittade i butiker inne på Triangeln, stannade dock inte där så länge, så vi körde till Väla, var ju ändå på vägen hem. Haha! stackars pappa som bara har suttit utanför när jag och Jenny var inne i butiker och tittade. Han fick roa sig med glass så länge hihi. Sammanfattat: en trevlig dag.

Usch... idag har jag dock varit uttråkad. Vädret SUGER ju sönder totalt, dock ska det ju bli lite bättre till helgen. Typ nästan lite höst ute idag, nu ikväll var det väldigt kallt. Åkte hem till mamma och åt hemmagjorda hamburgare, och fick även med mig lite nytt smink hem från Maxi. Tanken var att jag bara skulle köpa ny mascara, men det blev ett läppstift och en läppenna också. Blev väldigt fint med läppenna faktiskt, aldrig ägt en innan men det ser liksom mer "noggrant" ut om man använder det.

Snart helg, äntligen! då blir det festligheter och nalligheter. Haha... på tal om nalligheter så tror jag att jag ska gå och borsta tänderna nu och sen gå och nalla ner mig i sängen och spela Songpop. Godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback