TITLE.

Godkväll! Ikväll har jag varit hos mamma och ätit god mat och efterrätt. Firade min födelsedag med mamma lite idag istället. Var ju iväg och åt med pappa, Jenny och Ken på min födelsedag och igår kom Filip hit så det fick bli idag istället.

Imorgon är det äntligen helg och då kommer Filip, sen på lördag blir det utgång med Jenny och förhoppningsvis några till! blir nog finfint. Måste även handla nya byxor... hände nämligen en liten olycka idag. Mina byxor SPRACK när jag skulle sätta mig i bilen... lol, fetma gånger tio. Dock är de ju väldigt slitna och sitter micket tajt. Ville ändå ha nya, så ska se till att fixa det as soon as possible. Fast detta kanske var en liten fettovarning av något slag... hmm, borde nog köpa träningskläder och träningsskor istället...

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback