♥/RAMONES.

Bär en av mina Ramones-tishor idag. Det var mitt absoluta favoritband innan, kommer alltid att gilla dom även om jag inte lyssnar alls lika mycket på dom längre. ♥ 

Idag hade jag bestämt en tid hos arbetsförmedlingen med min handledare, och jag går upp vid 10.30... fett trött som jag var haha. La mig vid 02:30 så atteh... men då har man ändå sovit ca åtta timmar men jag var en trött bebiz ändå för min kropp vill helst ha tio timmars sömn. Ja, i alla fall så gick jag upp och fixa till mig snabbt sen körde pappa mig dit. Då har arbetsförmedlingen flyttat till ett annat ställe... och sen när jag kommer fram och får prata med en som jobbar där, då är inte min handledare där. Så jävla roligt sånt är, går upp och kommer iväg för ingenting. Bra där arbetsförmedlingen... you suck. Hehehe. 

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback