MIRROR.


Igår åkte jag hem till Jenny, käkade najs mat och chillade. Sen lite senare blev det utgång med Jessica, Camilla, Sofie och Jonas. Var inte meningen att jag skulle dratt ut men det blev så ändå, så jag fick låna lite smink hos Jenny sen rörde jag mig in mot stan till Bulls och mötte dem. Trevlig kväll! dock väldigt lite folk ute på Bulls än vad det brukar vara, men vi satt kvar tills de fick säga till oss att gå haha. Sen satt vi lite på James och sen drog alla hem vid 2. Nannade som en bebis ända till 12:15 idag hihi. Dock är mitt godis kvar hos Jenny nu som jag tog med dit igår... stenen också. Hade suttit fint med lite sötsaker så här på en söndag. Vi säger så, så hörs vi kanske senare!
 
 

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback