BAD UPDATE.

Två random bilder från förra sommaren.
 
Hej! måste ursäkta min kassa uppdatering, men jag har inte haft tid eller lust i veckan. Filip skadade sin fot på hans match förra måndagen så han kunde inte jobba hela denna veckan som varit, så han kom hit på tisdag kväll. Sen har vi umgåtts hela veckan (därav dålig uppdatering). I torsdags åkte vi och köpte fetaste frukosten, stekt ägg, bacon, croissanter, juice, ciabattabröd och smörgåsrån. Fint ska det va! har även övningskört varje kväll nu fram till i fredags, är ju som sagt lite seg med att ta körkort men nu har jag äntligen börjat köra på "riktigt" eller vad man ska säga. Trodde inte jag skulle våga ta mig ut i trafiken efter bara två-tre körningar innan men det gick bra ändå. 

I helgen har jag bland annat, badat, ätit glass, tittat på fotboll, grillat, varit på fest och cyklat. Den där cyklingen tog en aning längre tid än vad den egentligen skulle ha gjort. Var ju en viss person som hade lite problem med att cykla... hahaha. Vi hade dock rätt kul. Ska snart iväg och bada, så nu har jag inte tid med detta längre, men uppdateringen kommer nog vara en aning bättre denna veckan. Godkväll! ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback