MÅ DENNA RUBRIK BRINNA I HELVETET.

Hej mina små stenar. Idag var jag i skolan för första gången på typ över två veckor... har ju haft lov och varit sjuk. Det var helt okej, i alla fall najs att man kunde käka maten idag. Spaghetti och köttfärssås är en av de få rätter som Västerpök faktiskt lyckas med. Jag fick sålt min Nikon D60 idag btw!! so nice, en i klassen som köpte den. Så efter skolan var det ut på stan och shoppa för alla pengar! haha eller inte... I wish. Fast jag köpte en fin bh och trosor så något litet fick jag åtminstone. Som jag har nämnt innan så fick jag ju lite problem med att somna igår. Usch.. tog lång tid och sent somna jag också. Sen när alarmet ringde imorse kändes det som att jag hade sovit i en minut typ, förjävligt. Snoozade ju dock i 45 minuter... jag är en lat jävel på morgonen. Som jag tror att de flesta redan vet om de har följt min blogg under en längre tid, hihi. Nä, nu ska jag fixa något att käka! Puss.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback