LÅÅÅNGFREDAGEN.

PosarN från helvetet. Haha!! men titta, jag kan lyfta på ena ögonbrynet! FRÄZIGT VA?:D
(bilder från i somras btw)

Långfredag1. Dock så är det ju nu mera påskafton hiho men har inte så mycket att blogga om den dagen eftersom att jag bara har spenderat ca 40 minuter av denna påskafton. Har varit hos Fillepille igår och idag, sen hängde jag lite med mammuten också. Fick träffa min fina säl idag med (min hund med andra ord). Imorgon blir det nog lite festligheter, får hoppas att det blir festligt som sagt! Dock borde man införa åldersgräns på fester... tyvärr kan ju inte jag bestämma detta om jag inte själv håller i festen. Kan tycka att det är lite sådär när det springer runt små fjortisar men men... man kan ju faktiskt bara ignorera de små bebisarna. Tur att man slipper dom på krogen åtminstone HIHI. Nähä, nu ska jag ut och lägga mig i soffan och titta på Big Brother som jag spelade in. Natti!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback