FREDAGEN DEN TRETTONDE.

FREDAGEN DEN TRETTONDE, läskigt. Fast ne. Dock vakna jag ju upp med en rinnig näsjävel idag och så här var den inte igår... så jag har bara blivit sämre med andra ord. Hatar att vara förkyld! särskilt inatt när näsan var täppt och jag bara kunde andas med munnen. Blir ju helt uttorkad.. >': skulle egentligen ta och städa huset men jag är så trött. Somnade vid 5 imorse.. inte ok. Försökte ge mig ut på en promenad innan, men eftersom att jag fick en blåsa sist jag var ute och sprang så kan jag typ inte gå några längre rundor med skor på. Måste köpa ett par nya löpar/promenadskor. Jag måste liksom försöka börja röra lite mer på fläsket! ska se om jag ska försöka städa lite nu eller om jag ska fortsätta chilla... Ha en bra fredag den 13:e!
Jenny <3:

Du. Nu lugnar du ner daj!!

2012-04-13 @ 22:50:23
URL: http://jenize.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback