INVISIBLE.

Glad tjej.

Usch.. vilken otroligt tråkig dag i skolan jag har haft idag. Fast var badass och stack ifrån ett tag och åkte hem till Jenny och åt pannkakor till lunch!:D so nice. Dock tror jag min lärare börjar gilla mig mindre och mindre... haha! händer ju att man kommer för sent lite då och he he. Kassa, slarviga mig. Efter skolan gick jag och mammuten på stan och shoppade lite vilket gjorde dagen mycket bättre. Sen stannade vi och åt i Halmstad också. Tack mammis! ♥ Dock är jag arg på mig själv som inte köpte biljett till studentfesten som är ikväll. Ångrar mig så jävla hårt. Kvällen kommer istället bestå av du och jag datorn... så jävla forever alone.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback