BLESSING WITH A CURSE.

Goddagens! idag har jag sovit alldeles för länge. Standard. Haha! Satt uppe jättelänge igår... förstår inte hur timmarna bara kan rusa iväg sådär. Somnade väl runt 5-6 haha! längesen jag var uppe så länge faktiskt. Ångrar det rätt så hårt idag eftersom att jag vet att det kommer bli ett helvete att somna ikväll... :'( men det är ju ett par timmar kvar tills nannetime! hade tänkt försöka städa lite idag. Annars kommer denna dagen bara gå utan att jag har fått gjort något vettigt. Vill ut och gå/jogga också men det där jävla skavsåret vill ju aldrig försvinna verkar det som. Får springa barfota:D nä, då skrapar man bara i stortån när man springer. ._. Ni vet sådär ont som det gör om man springer barfota på asfalt och skrapar i stortån i marken. EVERY FUCKING TIME. Jaha nähä! fräza på lite metallisk musik och sätta igång med städningen nu då kanske! Hajhaj sålänge.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback