EVERYWHERE I GO.


Idag har jag fått två presenter. Bra dag yes! Morfar var här, så fick lite pengar och ett presentkort på Märkesbutiken från mamma. Inga presenter har varit någon överraskning eftersom att jag själv har bestämt typ haha. Fick mycket fina gåvor av Jenny också hihi. Har varit i Båstad med mammos idag, var inne på märkesbutiken och kollade, medan mamma fixade presentkortet till mig hahaha lulz. Sen var vi i Boarp och där hitta jag faktiskt lite ljusstakar och sånt. Jeffligt snygga är dom, tycker nästan det är lika kul att handla saker till rummet som att handla kläder. Fast jag lägger ju hellre mer pengar på kläder. Snart kommer Sara hit tror jag, vet inte riktigt vilken tid men nångång anländer hon nog. Blir tortillas ikväll, fan va längesen jag åt det! gottttasss!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback