Har faktiskt haft en riktigt trevlig dag i skolan idag. Haft rörlig bild hela dagen, jobbat och samtidigt haft kul. Awesome! imorgon efter skolan ska jag köpa en tröja och en kofta om dom nu finns kvar i min storlek. Måste. Mycket viktigt! fasteehh sen hade jag tänkt lägga pengarna på ett objektiv och inte kläder eller jo blir ju såklart mer kläder men ja lite mindre bara. Haha! Man kan aldrig ha för mycket kläder, bara en för liten garderob/byrå. Imorgon får jag träffa min älskling igen, haha hm.. låter som att jag pratar om en människa men nej det är min katt jag snackar om. Han är fjunig och fin. Det var allt för ikväll, godnattos!

Min bebis som låg i knäet igårkväll.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback