TETRIS.

Maränger in my ♥. DÄMN så gott. (Äter det nu, hoppas jag inte får hål i tänderna) Godare än körv med bröd alltså. Har haft släktfest idag, fick lite fina presenter och god mat och efterrätt. Sen om någon är sugen på godis eller lite chips så är ni välkomna. Har ett helt skåp fullt! haha. Åhh.. imorgon ska jag äta smörgåstårta igen. Smörgåstårta till frukost står på menyn imorgon, lätt! Har fått ordning på min blogg nu, trög som man är så kopierade jag ju inte den gamla kodmallen innan jag började krångla så fick återställa den helt och hållet. Jaja, nu är där en liten bild på mig som det var från början. Den kan få vara där nu ett tag tycker jag. Har ju egentligen inte ändrat så mycket, men jag vill ju ha det simpelt helt enkelt så detta får duga. Tror jag ska lägga mig i sängen nu hos mitt fjun och kolla på något program. Goodnight.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback