POFF!

Idag har jag handlat lite hihi! efter skolan hade jag lite tid innan bussen gick så det blev en kofta, en polotröja och ett par skor. Vet dock inte om jag ska behålla koftan, får se men jävligt skön är den i alla fall. Hade velat ha en mörkare färg bara men nu fanns det bara den.. jaja får se. Skulle egentligen mest bara in och se om fjuntröjorna hade kommit in men det hade dom inte. Haha, fjuntröja är namnet! Ska ha den i alla fall, har letat efter en sån länge. Fjuntröja alltså. Jävla blåst det är ute! innan när jag skulle upp för en lång trappa i Laholm som är jobbig blir det ännu jobbigare sen när man är framme och ska försöka ta sig fram i stormen. Anfådd som en gammal kärring blir man ju! Nu ska jag bara fortsätta chillalala och njuta av att jag än så länge inte har något plugg att göra hemma.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback