TIDSFÖRDRIFT.

Namn: Elin
Piercingar: Inte en enda.
Tatueringar: Nej inte det heller, dock småsugen på en..
Längd: 170
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: Blond.
Fräknar: Nej, men tycker det är så fint!
Motto: Hellre ångra saker du gjort än att ångra det du aldrig gjorde!
Kär? Nepp.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jaa..
Tycker du att du är attraktiv? Haha, nja, man har bra och dåliga dagar så att säga.
Vilket schampo använder du? Det som står i duschen..
Vad är du rädd för? Att förlora någon nära.
Gillar du berg- och dalbanor? Love it.
Senaste...
Filmen du hyrde? Lisa och jag hyrde Harry Potter i veckan. Bästa Harry!
Filmen du köpte? Hmm, det minns jag inte.
Låten du hörde: 9 crimes.
Låten du laddade ner? Vet inte, lyssnar typ bara på spotify.
Personen du ringde? Nattis.
Personen som ringde dig? Också Natta.
TV-program du såg? Haha, tittade på Peter&Petra i morse!
Person du tänkte på? Mamma, undrar när hon kommer hem.
Favorit...
Låt: Har en ny favoritlåt varje dag typ, beroende på humör.
Sak att göra: Umgås med mina fina vänner.
Sport: Fotboll, saknar faktiskt att spela fotboll fruktansvärt mycket!
Kläder: Oj, svårt.. Det är också olika från dag till dag.
Film: Jag är dålig på att kolla film..
Bil: Haha totalt okunnig om bilar, alla ser ju likadana ut ändå..
Serie: Älskade one tree hill och oc förut när det gick.
Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Har väl hänt.
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Vem har inte?
Varit i slagsmål? Haha nä.
Blivit arresterad? Nepp.
Träffat någon från internet IRL? Jadå, lite fina bloggare och så.
Antal...
Gånger du varit kär? En gång på riktigt.
Gånger ditt hjärta brustit? Någong gång kanske.
Hjärtan brustet på grund av dig? Fler än antalet innan, tyvärr.
Tjejer du kysst? Inte kysst någon, pussat däremot.
Gånger ditt namn varit med i tidningen?
Senaste...
Boken du läste? Läste om sista Harry Potterboken för typ femte gången. Men det var länge sen sist så.
Personen du fick e-mail av? Matilda.
Personen du fick brev av? Någon skattegrej, fick tillbaka 143 kronor, wuhu jag är rik typ!
Personen du fick sms av? Danne.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Några dagar sen kanske.
Saken du köpte? Ett glas vin, hehe.
Namn: Josefin
Piercingar: naveln
Tatueringar: -
Längd: 161
Skostorlek: 37
Hårfärg: blond
Fräknar: -
Motto: ta dagen som den kommer, fast det inte alltid är så bra att sträva efter..
Kär? nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? nae, fast ibland hade det ju varit gött och bo i stan faktiskt
Tycker du att du är attraktiv? vissa dagar ja, vissa dagar nej helt enkelt ;)
Vilket schampo använder du? minns inte, fast jag duscha för ca 10 min...
Vad är du rädd för? tvestjärtar.. FYFAN småkryp över huvud taget, finns mycket att vara rädd för här i den stora världen
Gillar du berg- och dalbanor? hell yeah!

Senaste...
Filmen du hyrde? jadu.. skulle gissa på nån skräckfilm isåfall
Filmen du köpte? längesen.. vet faktiskt inte
Låten du hörde: Plateau - Nirvana
Låten du laddade ner? det var faktiskt ett helt album med Miss May I
Personen du ringde? mamma
Personen som ringde dig? brushan
TV-program du såg? Robinson
Person du tänkte på? din mamma

Favorit...
Låt: oh.. svårt, har många med Nirvana och Bfmv.. sen finns där flera såklart
Sak att göra: fotografera, lukta på katt, sitta vid datorn, lyssna på musik, feZta, finns ju mycket som sagt..
Sport: hatar sport så vi säger shopping
Kläder: jeans, nån stickad tröja kanske, svåårt
Film: har nog ingen direkt favoritfilm tror jag
Bil: Corvette, Mercedes, Ferarri.. haha inte lätt
Serie: nån svensk skitserie för det är sånt jag gillar he he

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? har la tyvärr hänt
Gråtit över en flicka? det också
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? händer ibland att det blir catfight mellan mig och Pysen
Blivit arresterad? nej
Träffat någon från internet IRL? tror jag inte

Antal...
Gånger du varit kär? 1
Gånger ditt hjärta brustit? 1
Hjärtan brustet på grund av dig? vet jag inte
Tjejer du kysst? -
Gånger ditt namn varit med i tidningen? ett par gånger

Senaste...
Boken du läste? HAHA, det minns jag verkligen inte!
Personen du fick e-mail av? läraren haha
Personen du fick brev av? ehm.. sånt brev av papper då, Sophia kanske lulz
Personen du fick sms av? Sophia
Gången hela din familj åt middag tillsammans? oj.. längesen
Saken du köpte? kläder och skor ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback