THUNDER.


Fortfarande inte friskuuus. Fast blir nog skolan ändå imorgon. Missar så jävla mycket av projektgrejen annars haha. Pappa har köpt hem smörgåstårtsbakelse eller vad fan man nu ska säga. Ska äta det sen, yeah! OCH på lördag. Ska ha släktfeZt för mig då, hah! blir nog trevligt. Ledsen att hela min helg gick åt att vara sjuk och ligga i sängen. Tycker vi kan köra ett vil-lov nu denna veckan. Vaknade av ett jävla väder imorse eller när det nu var, det åskade på rätt så bra. Tror jag, om jag minns rätt var nog ganska så yrvaken haha. Ska ta något och äta nu för det har jag inte gjort idag och jag börjar bli hungrig. Ibland (eller väldigt ofta) känns mina inlägg så meningslösa. Fast vem har sagt att dom ska vara meningsfulla? >:D
Catja:

hur vacker som helst

2011-09-14 @ 14:19:27
URL: http://catjas.se

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback