MOSKAU.

Jahaja! ledig imorgon, najs osv. Fast jag ska vara hos tandläkaren 13.40. Tyvärr. Hoppas jag inte har hål, kommer börja böla där inne annars och tvinga dom ge mig klistermärken. Igår var jag en liten bebis som somnade i soffan med kläderna på. Fast sen vaknade jag igen och orkade faktiskt byta om. Dessvärre sket jag i tandborstningen och att ta bort sminket. Jaja, det finns undantag! jag ville ju bara nanna. Var på Väla i tisdags, och det blev två nya tröjor och ett par jeans. Finns ju bilder i de tidigare inläggen som sagt. Älskar nya Väla. Man vill liksom helst bara vara i den nya avdelningen. Där är allt så jävla nice. Haha! hmm.. utväxten på mitt hår, gillar den inte. Borde dra till frisören och fixa detta eller kanske färga/slinga själv. Jobbigt att inte ha äkta ljusblont hår. Alltså, antingen vill man ju vara brunett eller blondin. Inte där emellan. RÅTTFÄRGAT hår. Jag är inte ensam, känns som att det är den vanligaste hårfärgen i alla fall i Sverige. Man föds blond sen övergår det ljusa till en blandning mellan grått, brunt och blont. Haha... nog om det. Tror jag ska ta något nice att dricka nu faktiskt, godkvällos!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback