MEOW MEOW.

Random bild jag tog i bilen igår..

Kvällen igår var fräsig, nice och så vidare. Först var vi på Asian Palace och chillala och kissade om ni ville veta det. Sen drog vi till James rockbar YEAH och sen blev det Corner där vi stannade längst. Fast jag var ute en hel del och hängde med Mattis också haha. Trevlig kväll i alla fall och vi lyckades fixa skjuts hem också som tur var! nannade i Laholm inatt. Sen på väg hem idag körde vi inom och köpte en kycklingrulle till mig. Najz. Softat så jävla stenhårt idag. Dock blev man väckt imorse av deras cpstörda grannar som håller på och stampa och skrika. Gaanska jobbigt faktiskt. Fast sen somna jag om igen och sov till ca 14:30. Inte alls sent nejdå! Snart kommer Sara hit, blir nog fint det med. Imorgon måste jag tyvärr plugga.. det är då man får lite så skjut-mig-känsla hehe. Ha en fin kväll.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback