IN WAVES.


Pysen får vara den lilla skeden. Aw.

Stack tidigt från skolan idag, asanajsa! jobba på rätt så hårt faktiskt. Eftersom att jag led av någon sorts adhd/damp igår så blev det inte så mycket gjort så fick jobba idag istället. Har inte så jättemycket kvar, håller på att skriva ett manus som ska vara inne på onsdag. Älskar att jag inte ska till skolan imorgon! Kanske blir en sväng till den superhäftiga marknaden i Våxtorp. Först ska jag hem till Jenny och färga mitt hår/utväxt. Besökte henne idag efter skolan, fick kaka, sen drog vi till Maxi. Köpte ny mascara, ögonskugga och ett "läppstift" som tyvärr var cp. Jätterött när jag tog på det så stod det att det var "nice N nude" eh. Aja, mamma fick det istället hiho. Ser ut som en tuschpenna btw, må säga att den är rätt så fräsig faktiskt. Måste duscha nu, fryser dessutom så det värmer gött också. Lite sent men WHATEVAAAH hejdos!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback