GO TO A LAKE OF FIRE AND FRY.

iPhone3kvalitet...

Hejas! softar hårt @my own white crib. Idag har jag och bror färgat utväxten på mitt hår, som jag nämnde att jag skulle göra igår. Jenny kom hit istället. Lockade henne med smörgåsrån och katter, och det funkade! Blir faktiskt bra med den hårfärgen, blir inte kissgult som med alla andra blonderingar. Utväxten syns ju fortfarande men betydligt mindre. Har varit på Våxtorps marknad idag med Sophia. Var där ett litet tag, köpte en hamburgare, en munk och två armband sen drog vi hem igen. Sen har det inte hänt så jävla mycket, kollat på program på datorn, existenz och lite sånt chill. Nu ska jag gå och pussa på min älskling (min katt då hehe) tänk om någon hade köpt Pysen hos oss när han var liten bebiskatt. Tur att han inte blev såld, då hade han inte varit här hos mig nu hiho.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback