1.8

Naturkunskapen kan ju bara ta och brinna upp eller gräva ner sig själv. Prov imorgon. Man blir ju ledsen men idag kom mina saker! :D ett objektiv (50mm f/1.8) och en fjärrutlösare. Fick till och med choklad i paketet! (Snickers om ni ville veta exakt) Rektigt näjs alltså. Köpte en ny tröja idag också, den "fjuntröjan" jag nämnt innan som jag letat efter. Fast den var inte så fjunig som jag trodde. Min Acnetröja är ju überfjunig jämfört med den. Denna sticks lite dock, fast jag har en tröja under så kliar det. Hoppas det försvinner, brukar ju vara så med nya stickade tröjor ibland. Imorgon ska min andra fjuniga ägodel till veterinären. Stackare, han kommer vara så rädd också kan jag inte vara där med honom. Han har lite problem där bak, HA.. ja mer säger jag inte mer än att det inte har med bajs att göra, som tur är. Måste nog plugga lite, eller.. helt ärligt lär jag nog plugga som hårdast på håltimmen imorgon. Jag är så duktig som pluggar en dag innan. Hade prov i religion idag och pluggade på samma dag som provet. Fast jag klara nog provet utan problem, haha men det är inget jag rekommenderar faktiskt. Ae skärpning! nu får det faktiskt bli lite plugg och lite tv, blir nog bra...

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback