MÖRKER.

HAJHAJ jag är sné idag
alla bilder ser likadana (efterblivna) ut.
Sitter här inne i mitt mörker. Eller nja, har nere persiennerna bara. Inte brytt mig om att ta upp dom idag hehe, är helt enkelt för mycket softkänsla här inne så det går inte. Haha, sitter i sängen och tittar på program och dricker cola. Innan hade jag till och med festat till det med smörgåsrån. :) AJA får se vart kvällen leder mig, lite trött idag... men ska nog rycka upp mig. Bjuden på 20-årsfest ikväll ju, borde jag nog orka med.. annars är man ju kass. Igår var jag i Ränneslöv och hälsa på Filip och softa järnet, det var trevligt, men nu så måste jag se vidare på mitt program. Det är viktigt helt enkelt.
MATTIS:

Jag älskar dig joseinf , du är det finaste som finns <3 vill att vi går på nytt <3

miss U <3

2011-11-05 @ 03:15:19

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback