MIN NYA FINIS. ♥

Blev kär i denna första gången jag såg den! haha, asmysig. Hade ju ett presentkort från mamma, så slapp betala något själv för den. Fint! nästan liite lik sjalen från Hunkydory bara att denna är stickad, och det känns som att jag får mer för pengarna. Glad idag! fick sällskap på praktiken idag av en annan praktikant. Mycket roligare att jobba två stycken ju. Sen fick vi pengar till fika och det blev en Ben & Jerrys. Längesen.. så jävla gott var det! och igår bjöd dom till och med på en stor räkmacka från Café Utsikten. Jag hade ju tagit med mig mina små korvmackor, haha. Väldigt snällt var det i alla fall och gott! Synd att den andra praktikanten inte ska vara där nästa vecka också, men men det blir nog bra ändå bara lite tråkigare. Imorgon börjar jag inte förrän elva (en timme senare). Fiint, bara för att vi fick vara där ända till stängningstid idag. Fast det var jag igår också, men då skulle jag egentligen fått sluta tidigare men så var där för lite personal så var tvungen att stanna och "vakta". Finns ju knepiga människor som kan gå in och ta vad dom vill ha och sen sticka höhö. Nu ska jag till Laholm, sen blir det bowling i Båstad yao. Planen var också Madison's, men det var tydligen ingen onsdagsklubb ikvällos. Godkväll!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback