KURT OCH HANS PANDA.

Åhå, fina Kurt och pandaaaaa! :D

Ett geni som har gjort denna bilden, helt klart. Softat sönder i skolan idag, har både filmat och blivit filmad idag. Rörlig bild A idag ju, sista uppgiften sen efter höstlovet börjar rörlig bild B. Spännande...? kanske. Idag efter skolan åkte jag till Båstad och träffa handledaren som jag har på min APU. Tog typ 5 minuter högst, sen åkte jag och mamma till Ängelholm och käka och titta i lite butiker. Dom hade typ kvällsöppet och bjöd på läsk och salta pinnar inne på Åhléns. Fast jag tog inga, såg när barnen stod där med sina äckliga bebisfingrar och pillade med fingarna dom nyss slickat på. Inte ok. Hoppas inte jag gjorde sånt när jag var liten. :( tror jag ska sätta mig vid teven nu. Fail. Glömde visst bort att det var Robinson idag, äh! hade viktigare saker för mig som att sitta här till exempel haha! fryser om mina händer btw, och fötter. Onajs... imorgon blir det Väla (haha igen) fast denna gången med Jennybro. >:D
Godkväll!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback