GRATTIS MAMMA.

Idag fyller min fina mamma år. Grattis! ♥ kom typ nyss hem från middagen hos henne med pappa, morfar, Jenny (barbie) och Ken. Ok, inte nyss men nu är det så att min lilla dator börjar bli trött.. överfylld. Försökte defragmentera den men det hjälpte ju inte ett piss. Hm, weird. Rensat datorn lite också. Hade till exempel glömt att ta bort ca 5000 filer som låg och tog upp onödig plats i papperskorgen. MÅSTE fixa en extern hårddisk fort som fan. Därför publiceras detta inlägget senare än vad det skulle ha gjort. Så nu vet ni det. Trevligt och goood mat! blev en kort dag på praktiken idag. Började 11, och slutade runt 14. Sen drog jag och den andra tjejen och käka räkmacka som dock var cpdyr. 95 spänn, aaaee! men är man hungrig så är man. Två räkmackor denna veckan då, yeah. Undrar vad det står på menyn imorgon.. hah. Måste ut och fotografera någon dag nu också, vädret var ju så nice idag och igår. Dock rätt så kallt men soligt. Borde ta mig upp ur sängen någon helg och fota på morgonen när ljuset är som finast och så blir det så varma och mysiga färger. Uhuu! var och bowlade igår i Båstad med Jenny och två till. Träffa lite bro's där också, bowlingen gick dock åt helvete haha. Var så himla längesen sist! lyckades faila rejält en gång och kastar klotet på fel håll så att det istället landade där folken sitter. Tur att den bara rullade till dom jag kände, HAHA men ehh.. duktig. Jenny som kom med tipset att jogga lite fram och sen kasta. Ja, det gick ju inte så bra för mig i alla fall. Blir väl sängen snart, men först en liten dos av Nirvana. ♥

Lite random svartvita bilder med högt ISO hiho ville få lite "gammaldags" känsla så att säga..



All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback