FÖDD TILL EN SLACKER.



"Jag vill bara softa så ofta jag kan." Snart helg! NAJS. Var riktigt drygt på praktiken idag... sista timmen satt jag bara och smsade med 5000 olika personer typ, hahaha. Kan tycka att det var lite knepigt att jag inte fick gå hem faktiskt. Brukar ju få gå hem för min handledare om det inte finns något att göra, men nu hade hon slutat tidigare. Känns ju jävligt onödigt att hänga där när det inte finns något att göra... hallao! jaja, sista dagen imorgon i alla fall. Rätt skönt, skolan är ju chilligare.. i alla fall just nu. Förra veckan var mycket roligare för då hade jag sällskap av en annan praktikant. Käka lunch och äta B&J tillsammans, inte helt fel! :D snart iväg till Baostad igen och träffa en fräsig vän. Nästan lika fräzig som jag, nästan. Godkvällen!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback