NAKENANSIKTE.

YEAH dag/kväll-bilder! :D Kör på osminkat idag. Skönt! hiho.

Bra jag är på att uppdatera, aae. Inte orkat riktigt, i fredags.. ja vad gjorde jag då. Tror jag bara var hemma faktiskt. Jo det kan nog stämma, haha. Bra minne... i lördags var jag på kalas hos min låtsasbror som fyllde år för ett tag sen. Sen helt random hängde jag på Filip och Lars ut. Haha, häftig... ensam tjej fast det funkar la bra ändå! :D sista praktikveckan nu då. Sen skola i fyra dagar sen lov, vafan. Kommer säkert få något nytt äckligt plugg över lovet bara för det. Fast jag hade inte tänkt plugga i alla fall. ;) fotade i lördags också ju. Blev några bra bilder tycker jag faktiskt. Skulle behöva en "modell" dock, fotar typ bara djur och natur. Lust att testa fotografera lite människor nu när jag har mitt nya objektiv som passar väldigt bra till porträtt. Ska nog gå att ordna, det var nog allt för ikväll. Lägger upp några bilder lite senare också kanske. Godkvällos!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback