DON'T CLOSE YOUR EYES.

Min episka bakgrundsbild på datorn!!!!!

Fyyyyfan! (bonnadialekt, viktigt!) vilken dag... har lite att berätta. Hände en sak på vägen till Helsingborg, precis när vi är vid avfarten mot Hbg så börjar växlarna på bilen krångla. (Vi körde inte med pappas bil utan den gamla Audin). Sen dog bilen varje gång pappa försökte växla, nu kan jag ingenting om bilar men jag antar att det var växellådan som krånglade eller rättare sagt gick i sönder. Pappa fick ringa bärgaren sen kom pappas bror och hämta oss. Trevligt ute på motorvägen... har nu varit med om detta två gånger. Dock var jag med i en olycka med bilen första gången. Vi kom i alla fall in på Ikea och fick med oss pappas säng hem, sen hitta jag två ljus och ett så jävla najs påslakan. (Har nog någon typ av påslakan-fetish) Dock blev jag lite ledsen eftersom att jag fick åka därifrån utan att gå in på Väla, som också var planerat men nu gick det ju som det gick med bilen. Så det var denna dagen det! tung dag haha... blir väl bara att softa sönder ikväll skulle jag tro om inget annat dyker upp. Bye!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback