1 NOVEMBER.

Jahaja, har blivit lite lat.. bloggat kasst men lär nog bättra mig nu. Det finns säkert några som blir klada hestar där ute nu. En anledning till det är att datorn har inte mått bra, idag fick vi äntligen upp "skivan" på datorn (skruven satt fan fast så hade lite problem). Den lät sjukt högt vilket är ganska så irriterande och sen har den kraschat 1831652 gånger. Den var helt enkelt för dammig, vilket jag misstänkte var problemet. Dessutom var datorn överfylld, mina ungefär 21 000 bilder kan vara en orsak till det. Så idag fixade jag äntligen en extern hårddisk. Är datorn nöjd så är jag nöjd, hihi! så nu när detta är fixat kan jag snart införskaffa Sims 3 husdjur. Var ett bra tag sen jag spelade Sims sist men hoppas det blir roligare om jag får ett nytt.
Detta inlägget blev ju inte alls nördigt eller så. Hehe, kan berätta lite om helgen istället. I fredags kom Filip hit, bockade av en film som man måste ha sett och jag hade inte sett den men nu har jag, haha. Nyckeln till frihet var det, nu är det bara Gudfadern också. Fast jag borde kanske ta och titta på Avatar också, den ligger ju faktiskt till och med och väntar på mig på datorn. På lördagen softa jag sönder (som vanligt då vaa) sen blev det en liten fest och såna trevligheter. På söndagen åkte jag till Sara och sov sen igår var vi ute med hennes hund som jag även fotograferade en hel del. Sammanfattat så var det en bra helg! sen hade jag lite skräckfilmskväll igår, riktigt nice. Halloween ju! Imorgon blir det Väla med Sara, najz! Ae, om man skulle fixa något att äta nuRå.
Godkväll!




Hahaha, sitter faktiskt och skrattar åt denna bilden... FAN VAD JAG POSAR liksom. Sitter och försöker se ordentlig ut... fast jag bara är efterbliven.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback