THROW AWAY YOUR TELEVISION.

Jaha då var det lördag, snart skola igen... inte så att man längtar precis, är ju så jävla gött med lov men men. I torsdags var jag och bowlade med mamma, hennes kille och hans barn plus Jenny och Ken. Trevligt var det, fast jag suger på bowling... jag var bättre på att äta cheps. Sen åkte jag till Filip efter bowlingen, fiint! och nu sitter jag här, Nasse är också här ikväll. Vi ska ut imorgon, måste ha sällskap när jag ska fota. Blir så tråkigt att gå ut utan henne. Ikväll blir det bara o chilla = hög musik HIHI, och jag ska laga mat för en gångs skull fast bara till mig för pappa är iväg.
Bjuder på en låt ikväll!
Red Hot Chili Peppers. Basen i början, SO NICE.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback