THE MF POINT OF PERFECTION.

Hallao! idag har jag varit uppe sen kl. 6.40 DE NI! på EN LÖRDAG, herrejösses! men det är så här att igår var jag på Väla med mammut, letade vinterjacka i typ varenda butik! men det blev ingen... men jag hittade faktiskt två men den ena var way too dyr och den andra vet jag inte om den är så jättevarm. Ska leta lite på internet, vinterskor hitta jag i alla fall några stycken. Köpte dock inga men jag köpte nya byxor och en t-shirt, så jag blev nöjd ändå! var väldigt nära på att köpa en rutig flanellskjorta också men det gick fan inte att välja mellan två, måste hålla i pengarna nu så jag sket i det hoho. Sen har jag redan massa rutiga skjortor. Sen käka jag hamburgare och pommes på American Steakhouse, SO nice.
Sen hem till Filip, nanna där och sen hängde jag med och kolla på honom när han spela fotboll imorse. Inte så farligt faktiskt (alltså menar jag är ju inte direkt någon sportmänniska heh), värst var väl att det var så jävla kallt där inne! D: hade ju bara min heftiga metal-skinnjacka på mig ju haha. Det är förklarningen till att jag var uppe så tidigt, sen har jag hängt hos Fillebooi hela dagen, kom hem vid 19 ungefär, tog en dusch och nu sitter jag här. Tror inte det händer så mycket mer ikväll faktiskt än att sitta här och lyssna på fet musik. Kanske skulle ta och fotografera mina senaste inköp.. hmm.. är lite kär i mina nya byxor faktiskt. Gick ut från omklädningsrummet like a baws! lite så.. yeah! nae en iskall cola och lite fläskiga chips nu! tror det skulle sitta fint som tusan! också lite hardstyle på det OHmFg. :D

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback