RÖGER PIPA OCH DRICKER COLA.

Dricker cola och röger pipa, så jävla tungt...
Rätt så najs med helg nu. Mindre najs med prov på måndag, usch.. hemskt. Aja, får väl försöka ta mig igenom det i alla fall, haha. Gick så jävla bra att somna igår..... satt uppe för länge men jag trodde faktiskt ändå jag skulle få cirka fyra timmars sömn, men resultatet blev en timme sömn. Vad gör man? går det inte att somna, så går det inte. Konstigt nog är jag inte särskilt trött idag. Mår fint och så, har bara varit lite mer efterbliven än vanligt i skolan idag. Garvat åt massa saker som inte är särskilt roliga egentligen, haha. Fick faktiskt lite jobb gjort ändå, och nu får jag hoppas på att jag får VG i rörlig bild A. Borde få det, annars blir jag besviken hest. Ikväll blir det lite festligheter med några från klassen! trevligt. Får bli idag eftersom att en jobbar på helgerna men det blir nog bra! idag efter skolan sprang jag i superfart mot BikBok, eller ok så häftig var jag inte så jag gick. De hade ju 50% på allt i butiken idag så då var man ju bara tvungen. Köpte ett linne och en blus (ja, det kan man nog kalla det) kan lägga upp bilder senare kanske. Har dessutom glömt att visa mina inköp från Väla. eller ja, jag köpte ju bara en tröja och en piercing men ändå likzom bah. Känner mig så seriös idag... haha nä. Tänkte faktiskt testa det jag köpte nu, och bestämma klädsel for tonight. Godkväll mina damer och herrar (pojkar och flickor?).

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback