FÖRSTA ADVENT.

Jahaja, undrar hur många bloggar som har valt denna rubriken idag HEHE. Helt ärligt har jag ingen julkänsla över huvudtaget och orkar inte riktigt bry mig just nu. Vill inte lyssna på julmusik heller kör på Billy Talent och sånt istället, vädret har damp idag också. Hade varit bättre och mycket finare med snö, den bör ju komma sen.. ser fram emot att fotografera då! och idag har gjort... ingenting. Fick nattbesök av Filip igår, och han var en trötter pöjk så vi gjorde inte så mycket. Visade mina skills på att bygga hus på Sims, och spelade lite GTA sen var vi ute och gick en liten runda i dampvädret sen somna bebis-Filip i min säng. Då satte jag på Torkel i knipa!! what a wonderful movie. Eller ok, först satte jag igång en film som inte var bra så då fick det bli Torkel istället. Filip åkte hem för ett litet tag sen, vi har bara softat sönder och sovit hela dagen typ. Skyller på vädret... jag åt inga chips igår btw. Viktig information, blev lite smörgåsrån istället. Ae, kanske skulle ta och äta lite mat d.v.s. smörgåsrån eller Chili con carne som pappa gjorde igår, har inte smakat den faktiskt. Trevlig första advent!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback