FOO FIGTHERS/EVERLONG.

Älskar denna låten, särskilt den här akustiska versionen. Så bra.
Idag har jag varit ute och fotograferat, blev mest bilder på världens finaste hund. Blev rätt så nöjd faktiskt! igår var jag borta hos Martin och några fler i Skummeslöv. Satt bara framför datorn hela kvällen så kände för att träffa lite folk och vara social istället. Var väl rätt så trevligt! sen satt jag uppe en ganska så bra stund hemma efter det och var social på Facebook istället. La mig väl runt 4.30 hEhe. Fast Nasse väckte mig sen vid typ 10.30 imorse... lagom pigg då, eller inte. Det var ändå lika bra att gå upp, annars hade jag väl sovit bort hela denna dagen också. Då är det skola som gäller imorgon igen... men nu måste jag in i duschen! ha're fint

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback