EMO ATM.

Febern fortsätter att attackera mig... och ont i halsen har jag också. FAN vad arg jag blir, vill inte vara sjuk (när fan vill man det) har inte tid att vara sjuk (vilket man heller aldrig har) och man ska alltid bli sjuk vid fel tillfällen (finns nog heller inget rätt tillfälle för att vara sjuk?). Liksom just denna veckan när det var en fräzig studentfest med temat film. Tyckte jag verka kul men nu blev jag ju sjuk som sagt så jag får helt enkelt missa detta. Jag kan åtminstonde glädja mig med att jag antagligen är frisk till helgen. Är jag inte det, är det fan sick. SICK säger jag. Nä blir inte så långvarig framför datorn nu, så tänkte faktiskt återgå till min fjunsäng nu. / Tyck fortfarande synd om mig btw HEHE.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback