HELLO MF.


Fotograf: Sigrid.
Bild från igår, när jag och Sigrid gick ut och fota lite random. Eftersom att Sigrid är lite småkär i mig så fick man väl ställa upp på några bilder. Lite fräck vid trädet sådär! Hahaha.... pallar inte.

Hade ett historiaprov idag, 43 frågor och det var ett G-prov. Lol, det är bara overkill. Det är det enda jag har gjort i skolan idag typ, och lyssnat på när en lärare snackat om meritvärde och sånt kuligt. Ledig på måndag måste bara nämna det igen likzzzzom rätt soft ändå. Fast jag ska jobba, och jag menar det. Denna gången kommer det från hjärtat, haha... hmm. Chillar lite med musik hemma hos mamma nu, tyvärr med världens dummaste hörlurar Apples sugiga INTE in-ear. Mina är borta!! :'( hade dock börjat glappa lite, men dom gick att ha ett tag till. Så nu måste jag köpa det också.. dör fan på bussen annars. Ha de!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback