LET'S GO.

Lol på Eurovision Song Contest. Inte en enda bra typ, inte vad jag har hört hittills iallafall. Fast sen är det ju heller inte min typ av musik. Känner att jag måste ha ett par glasögon nuuuuu! Så jobbigt, ser ju inte så jävla bra på avstånd faktiskt. Har tv:n rätt långt ifrån sängen just nu, och då suger det när man inte ser så bra. Har testat ett par som jag kanske köper, men jag tänkte kolla på lite fler innan jag bestämmer mig men det har inte blivit av. Vill ju liksom se så bra ut som möjligt i mina glasögon haha. Kanske blir mobbad annars, fast det kanske jag blir ändå men skitsamma jag ser iallafall. Hämtade med mig Nasse hem innan, så nu ligger hon i min säng och sover. Så jävla söt! Tyckte det var nice när det ösregna, åska och blixtra innan. Synd att det inte regnar nu, älskar när man är inne också ösregnar det. Sooooft. Blir nog lite GTA senare och kanske någon skräckfilm. Chilligaste helgen någonsin? och kanske den mest ohändelserika också.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback