TAKE IT AS IT COMES.

Är i Laholm, hos Jenny och hennes boyfriend. SoFt! Lite störigt bara att man måste till skolan imorgon för en lektion, jaja mitt egna fel kan man säga haha. Fast det är soft ändå, man får ju tänka positivt. Hade prov imorse och jag klara det yeah, så det var värt att dra till skolan. Sen fick jag vara med och leka... inte så kul men men, hamna ändå i en helt okej grupp fast jag inte kände en jävel, men det är fortfarande inte kul. Kom på något annat än lekar som man lekte på dagis. Skärpning! Sen hade jag en historialektion också, skriva två kursutvärderingar sen hem. Snart SIESTA!! TAGGA! :D Blir nog awzzuum tror jag.

Lite random jättenormala bilder som jag hitta på Jennys dator...

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback