I CURSE THE DAY, YOU WERE FUCKING BORN!


Torsdag. Hade nationella hör & läs i eng B idag, gick nog åt det hållet man helst inte vill att det ska gå. Tyckte det var svårt, speciellt hörförståelsen, wtf. Dagen började med att jag försov mig, hehe. Lyckat, och jag har mått dåligt typ hela dagen, så jag åkte hem runt 12:30 innan. Ont i ryggen och på hälen plus riktigt trött i kroppen. Känner mig typ lite sjuk, skitkul.. jag som nyss hade blivit frisk. Mina inlägg är inte så roliga nu för tiden, fast det kan ju bero på att jag har mått lite kasst och så. Fast igår var det asnice, det stod en Mer-bil utanför skolan och delade ut massa Mer. Jag tog med mig 8 st haha! Det tyckte jag var mycket, sen fick jag reda på att någon hade tagit 17 st. Lal. Förra veckan såg jag en fågel som hade faceplantat rakt ner i marken. Det var hemskt och så men jag kunde inte låta bli att garva lite. Såg ju fan mobbat ut. Fredag imorgon och heeelg! Har inga planer, mår ju inte så kalas så det blir nog bara lite chill hemma. Förra helgen var iallafall fin. ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback