FREDAGEN.


FREDAG.
Soft, lugnt, chill, grill osv. Sitter och lyssnar på musik nu och äter lite chäps. På sista lektionen fick vi kladdkaka och fruktsallad för att läraren ska sluta så det var sista lektionen med honom. Pallis, kommer få en mycket strängare lärare sen typ. Det var i alla fall gott, fast jag var inte med och gjorde det, alla kan ju inte vara med och baka faktiskt. En trevlig dag med denna dagen också var att jag tog tåg till skolan istället för buss imorse. Tar 10 minuter från Laholm till Halmstad.. snacka om skillnad eller, med buss tar det 40-60 minuter typ. Ska faktiskt se om det går att fixa tågkort, för det hade varit så jävla gött. Tog liksom bussen från Skummeslövsstrand en hel timme senare än vanligt idag. Försov mig dock, men jag hann som vanligt!;) Ibland hinner jag på 10 minuter, klär på mig och sminkar mig, sen får jag då ta frukosten på vägen eller i skolan, hehe. Fast jag föredrar ju egentligen att gå upp i tid så att man slipper stressa. Fast har ju stora problem med att komma upp vissa morgnar. Innan när jag satt på bussen hem failade jag lite. Somnade till och tappade iPhonen i golvet hahaha, fail. Men det är ju så jävla gött och nanna lite på bussen. Köpte en ny "jacka" idag förresten, alltså jag var tvungen.. får aldrig nog av kläder typ. Därför mina byrålådor är lite sönder hehe. Ha de fint.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback