I'M IN MIAMI BITCH.



Mina två projekt som jag har gjort i foto C. 1: Montage 2: Mosaikbild av Elin Kling.

Torsdag, vilket innebär att det är fredag och helg imorgon! :D Skrev inget mer inlägg igår som jag sa att jag kanske skulle göra, men det var nog ingen som blev ledsen för det. Idag efter skolan var jag på synundersökning, och ja.. som jag redan visste så ska jag ju få glasögon eller linser. Fast jag tänker nog börja med glasögon, för jag behöver det bara när jag sitter på lektionerna typ. Kan liksom inte se riktigt vad det står på tavlan i skolan oftast. Inte kul. Kom ihåg hur bra syn jag hade en gång i tiden, men men.. kan ju inte hjälpa det :'( haha! Jaja, än så länge behöver jag bara ha glasögon vid vissa tillfällen. Dock kan det vara ganska fint med glasögon på vissa, (om glasögonen är snygga då förstås) men jag hade ju helst sluppit. Nog om det, ska bara chillis ikväll typ. Upp tidigt imorgon igen, är i Skummeslövsstrand så det innebär att jag får gå upp extra tidigt. Bussen går ju 6:08 härifrån, sen får jag vänta 20 minuter i Laholm7:02-bussen. Sen får jag oftast vänta på att lektionen ska börja i skolan också... roligt. Fast ne. Nu vet ni mina busstider, så intressant. HA'RE!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback