WE WILL NEVER DIE.

Idag och imorgon skulle man ju nästan varit på Metaltown, många bra band i år. Synd att jag missar detta, cutcut. Dessutom spelar Bullet For My Valentine på Getaway Rock i Gävle i Juli. Hade varit underbart att få se dom igen. Får se hur det blir med det, vet inte om jag har så jättestor lust att åka dit själv faktiskt AJA.. jag har varit duktig nu sen i onsdags och varit ute och sprungit/gått. KEEP UP THE GREAT WORK YEAH! Innan när jag satt här vid datorn så gick där en spindel på väggen. Inte ok, vad fan gör han i mitt rum. Kommer hit utan att jag ens bjudit in honom, så jag döda honom och slängde han i toaletten. Det var egentligen rätt elakt, tänk så hade han familj.. haha ok. Hade kanske varit kul och dra till Karseföörs ikväll, inte för att jag tänkte titta på Danny men ändå. Fast det kommer ändå inte bli så för allt ska ju suga så jävla hårt just nu.. men nu ska jag fan äta för jag är hungrig. Ha'D

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback