MINA BOYS.

Mina boys ♥ haha..

Ey yo. Idag har jag sovit länge (ovanligt..) tror jag ska försöka dra ner på det och gå upp tidigt några dagar i veckan för annars kommer alla dagar på sommarlovet försvinna alldeles för snabbt. Fast sovmorgon är en stor del av lovet, men varje dag är ju nästan lite synd eftersom att hela dagen försvinner då. Var nyss på synundersökning på Maxi, eller inte nyss.. hade tid kl. 15. Sen var jag och hämtade lite saker hos Sophia och nu är jag hemma igen, och nu är jag så duktig att jag tänkte dra ut och springa en runda. Var ett jävla tag sen, minns den tiden då jag kunde springa långa rundor utan att stanna och dö. Konditionen har som sagt blivit sämre, men det kan jag ändra på! HA'RE

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback