MIDSOMMARDAGEN.

Hallå jaaaa. Lisa kom inte hit igår, kändes lite onödigt eftersom att hon skulle till Paris idag men jag hade trevligt ändå. Hängde på Jenny och hennes kompisar, blev en fin svensk midsommar med mat och sånt nAjs här i Skummeslöv. Har mest bara chillat idag, kollat på tv, ätit cheps och cheese twisterz (fett goda, godare än ostbågar typ) och fotograferat mina fina katter, okej tog några kort på mig själv också, hehe egotime! :D har dock funderat på om jag ska sälja min kamera och uppdatera till en bättre. En väldigt stor anledning till det är att om jag vill köpa ett nytt objektiv (som jag nu vill) så måste jag fota helt manuellt hela tiden, för A/M sitter på mitt objektiv och inte på kamerahuset. Kan ju bli lite jobbigt att behöva ställa in skärpan själv hela tiden, blir nog inte så lätt om man ska ta ögonblicksfoto t.ex. Aja, lite nördsnack där. Hoppas någon förstår vad jag menar i alla fall, haha! Nu ska jag äta asgod mat, YES.

Med glasögon
..och utan glasögon, (ser jag inte lite smartare ut med glasögon? HAHA)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback